FAQ
Hvordan foretager jeg et køb?
For at foretage et køb på www.bikeshop.dk skal du gennemføre de følgende 5 trin:
- Find den eller de varer, du ønsker at købe, læg dem i indkøbskurven og gå derefter til kassen.
- Indtast dine personlige oplysninger.
- Vælg forsendelses- / betalingsmetode.
- Godkend vores forretningsbetingelser.
- Tjek, at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.
Er min ordre blevet sendt?
Så snart vi har modtaget din ordre, sender vi en e-mail som bekræftelse på, at dine varer er på vej.
Der er sket en fejl i min ordre/min pakke er beskadiget.
Af og til sker der fejl, men vi gør vores bedste for at løse dem så problemfrit som muligt.
Hvis du ved afhentning af din pakke ser, at pakken er beskadiget, anbefaler vi kraftigt, at du ikke tager imod den. Kontakt venligst kundeservice herefter. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende varer, har vi brug for billeddokumentation af dette. Send venligst detaljerede billeder til os på kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere med distributøren.
Hvis du har opdaget, at vi har lavet en fejl i din ordre, bedes du kontakte kundeservice.
Venligst bemærk, at det engang imellem kan ske, at en pakke ikke kan spores. Sker dette med din pakke, beder vi dig tage kontakt til vores kundeservice direkte, så vi kan løse dette. Behandlingstiden kan dog tage op til 14 dage. Vi bestræber os altid på at løse disse sager så hurtigt som muligt og beder derfor om din forståelse og tålmodighed.